Tuesday 13 March 2012

AKU P L A Y G I R L ?

Assalamualaikum . HAI AND HELLO . terlalu banyak manusia dekat duniaa kan, banyak pulak mulut dohhh -_______- !! Sumpah aku selalu takde mood pasal family aku. Then my friends pun takpercaya yang aku nak single forever. Kecik hati aku kawannnnnnnnnn :') Okay tak kesah laa nak cakap apa , tapi hati aku memang terluka dengan perangai family and kawan aku . HMMM :'( terasa bosan pulakk nak hadap mukaa koerang semuaaaaaa -..- walaupun aku sayanggg koerang ! Hmm , sekarang duduk dalam bilik . Online , Twitting pun taktenang . Adaa jea problem . K aku memang ramai ex , tapii takyahhh perli aku yang aku ni PLAYGIRL bagaii -.- tapi apakan dayaaa ? Aku terimaa je kayy ? Nak buat mcm manaaa lagi ? Koerang memang takfaham aku. Setiap malam bilaa nak tidur mesty aku nangis !Eh cerita buat apaa . koerang tak kesaaaaaa kan?HMM . apapun hari ni agak best laaaa . because main like like dengan Daniel (boyfie Alya). HAHA , otak mereng dohh mamat tu :'/ hmmmmmmmmmmm . walauapapun . i tried to smile and laugh . I love you all ! But koerang??? Entahhhhh laaaaaaaaa -..- haha tengok ni . kebetulannnnnnnn :
adik dengan kakak en ? biase ..... HAHAHA
best main like like ;)))
haaa dahlaa tu :3 nieh semuaa aku download dari Daniel . Diaa print en ? Sakai. Kbai :'/



ceritaa budak gilaa(!) keepintouch kayy (?)