Saturday 8 October 2011

takpuas lagi wehh !

assalamualaikum ,..

hari nieyh akuh nak post pasal hari paling akuh suke and gembire :) hari nieyh , SKK skolaa rendah aku buat sukan tahunan , so kami darjah 6 duluw , berpakat pergy SKK , memang best .. tapii sorry MILA , HANIS , AMIRAH ,NAD .. koerang setia menunggu aku , hahaha , aku paling lambat doe .. janjy pukul 7am konon .. samapii pukul 8am , cunn ? hahaha :D iluffyou koerang , okay .... dah tu , kiteorang pun cium sane cium sini , lepass rindu lah katekan .. masuk sekolah SKK , akuh excited nakk jumpe adek - adek angkat aku niee , tapi ader yang malu pulakk , MUSTAQIM jea sporting siket , haha , ADIP ? lagilah , maluu --'' , its sokehh! haha , akuh borak siket nan azreen , dpat senyum-senyum dengan ALYA and FANA .. gyler ?? takpelah , lepas tuh , dapat lah tegur sikit-sikit dengan NIZAR,NADIR,ALIFF,MUIZ ramai lagi lah bekas SKK ... pastuh doerang blah pegi MP <3 akuh malas lah , penat .~ tinggal dekadd SKK cume aku , AMIRAH , MEL , HANIS ,.. and dapatt ushaa AMANDA .. dax sakaii uh , hahaha , baru puas hati aku ! kenape? ingat aku takut nan kau ker sakai ? piiidaaa ... ^^, ader nih sikit picca akuh nan member lamer , nak tengOkk ker sayang ? nieyh hahh !

         haha >.<~! nieyh akuh dengan hanis katt tandas SKK , rindu tandass <3 auww ,

 shadat and hanis , yaa , mereka tinggi :)
 amirah , kat mcD , cantekk kan ?
 naz .. dax hott nieyh , kuat melatahh <3 ahakss ,
 amirah , nadd , akuh .. kat tandas mcD , takde keje kan ?
 dari atas kiri kayy , amirah , mel , hanis , milaa ,
shot paling cunn kowt , sayangkoerang !
 melvina peaceee ~
 haha , koerang memang sempoi , akuh syg
koerang sampai biler-2 ,
hahaha , ini adeq ankat akuh lahh , comel takk ? diea
jahatt ! baling tepung kat akuh , see ? tepung
at tudung ... MUS akak sayang kau kayy ..

okayy , akuh sayang koerang semua , macam tak puas jer tadi doe , aku harap ,ader mase lagii kite keluar ~ imissyou buddyz .....

ceritaa budak gilaa(!) keepintouch kayy (?)