Thursday 6 October 2011

heish =,='

assalamualaikum semua :)

hari niey aku nak luahkan somethinkk sikit .. haa , pasal soerang KAKAK katt skowlaa aku , name dye , maner aku boley bagitahu .. secrett , kakakk niey memang baek , diea memang selalu nasihatkan orang tapi aku ader saket hati jugak lah .. sorry yea kak , saye geramm siket .. tak apa lah , niat akaq baek , tapi boleh thak kadang-kadang otak akak jadi giler sikit ? cehh . . macam tak biaser jer ! aku ader tulis status aku pasal ''baju'' budak nieyh .. tibe-tibe diea komen muslimah pulak , okay , actually ~ memang betol apa yang akak katakan , tapi saye tulis status tuh just saje-saje .... bukann aper pown , taktahu isi dalaman diea . jangann maen terjah .. saya cakap laah slalu nyer , dier tunjuk baju diea yang lawa tuh . pastuhh , tibe-tibe pakai baju belang-belang kan .. macam banduan lah .. just seronokk nakk share lawakk bende tuh ? yang nak ceramah bagaii kenape? heishh , kadang-kadang nasihat tuh boleh diterima jugak , tapi agak-agak arh ...macam aku mencarot kat status aku , kau tegor takpe .. memang salah aku , tapi , dah aku nak hiburkan hati aku.. memang aku nak tulis macam tuh kan ? so , aku takde mood , macam account niee die punye pulakk , nak jage tepi kain orang .... akak , saya maseh hormat akak lagi , sorry AKU KAU ! dah geram lah ,apa nak buat kan ... itu jer aku nak cerita , kang citer banyak-banyak , ceramahh bukan-bukan lagi , sekaly lagi , i'm sorry , terpakse macam nieyh =,='' ! okay , assalamualaikum .. selamat malam ~
ceritaa budak gilaa(!) keepintouch kayy (?)