Tuesday 25 October 2011

iluffyou ..


assalamualaikum :)) hyee stalker sekalian .. cube tengokk picca atas niyh . cantekk kan ? nieyh aku cilok kat fcebook lha -.-' . haha . akuh suke kau lagii . xbolehh nak nafikan yang aku still sayang kau . tak bole , tak bole .. and sampaii lah member koe bagii surat dekat aku yang perangaii kau dha berubah . takk ceria macam dluw , so sadd :'( darii sitoo . hatii aku kate , supayee terime kauu balekk --' okayy , aku dha lupe byler kitaa msejj balekk ? aku rase pagi jumaat tuh kau call aku gune phone member kau ... so sembang cam dluw .., bahagiee nyee time tuh !! dapatt jugakk dengarr suare kau doe , dpatt jugak menggedik dengan kau balekk ! ya allah .. rinduu gilerr dengan kau tahuu takk ??? hemmm . so kitaa dha kapel balek kan ? aku nak kau tahuu satoo //: iloveyou forever ..  muahh muahh .. :)) hope kau punn macam tuh!

ceritaa budak gilaa(!) keepintouch kayy (?)