Tuesday 18 October 2011

18/10/2011 : )

Assalamualaikum :/ i have a story to tell you about him ! him ! and him ! many ''him'' right ?? So read carefully ..
Today i don't feel like doing anything :~ #eh ape niyh . . BRUNO MARS pulakk dahh ! haha , sorrysorry . again , bangge nak speaking wlaupun tahuu berteraborr gilaa ! HAHAKSS :/// kayy dahh . okayy . hari niey akuh datang sekolah wlaupun still demam sikit but buatt bodohh jea :))- So , akuh sejak single , memang langsung taknampak muke dea , tapi selalo nampakk muke mamat uh . -.-'' heran and rimazz :(' aku nak bagitahu yang aku terima dea but , aku sayang ex akuh . tapii , dea dahh kapel and mungkir janji / its sokehhhh ! okay , stopp citaa pasal mamat uh .. and then hari nieyh hari selase right ? kelas akuh sukan .. so pergi padang //: maen lah hape lagiii . thennn datang lah kelass 2AB . eyh , ruzaini dengan ameer jea akuh nampak ? manaa dax uh ? okayy , then maen punyaa maen , bawu nampakk Najib and the geng , you know whatt ? i saw him! i saw him!
wahh happy gilaa . kita org still maen , and tibetibe akuh rase panas dengan ayu sbb alsan trtentu , tibetibe berdebat dgn dea at padang , skaii -.-'' , ayu and aku dah penat , dea pergi maraahh/merajukk dekadd tangge favourite kitaorg . dlm bpe minit , aku pujok , takk smpaii aty pulakk ! hehehe :DD !
kayy daaa ~ malass story panjang-2 . koerang bukan minat punn ..
ceritaa budak gilaa(!) keepintouch kayy (?)