Monday 12 December 2011

Today !:))

Assalamualaikum readers ! Heyy ! Hrmm .. Actually , akuu tengahh takud dengan kelas aku tahun depan .. Sbub aku banyak paper failed .. Oh my goishhh! Hope aku tak masuk kelass yangg loww lahh yeaa ~ Memang akuu tengah takut gilaa babengg sekarangggggggg (!) Eh aku rase adea budax tengah stalker akuu dekat fesbuk sekarangg ..

Apelahh , dha lahh tadie ade orang 'asing' chating dengan aku dekat fesbuk .. Entah pape dye mrepek dekat akuu lahhh , lepas toeh sekarang tanya aku pasal tuttt tuttt .. Care dye tanye mcam suke dekat tutttt jea .. HAHAHA ! shhh .. kau lambat ! He's mine lahh girl ! 

Btw , aku nampak mamat hensem semalam dekat uptown .. Die pakai bajuu purple , kasut supra ! rupa mcam aliff aziz :* HAHAHA .. Berape kaly terserempak dengan dye semalamm . And lastly die senyum dekat aku .. Time toeh memang gedikk lha kann senyum balek ? Cehwahhhh :**

Jantung akuu berdegup kencanggg ! HAHA .. tak mungkin aku dapat dye sbub die tinggal perak .. : P Mimpi jewr lahh ~ OK , toe jew story aku setakat ini #ayat akuuu tak leh blahh! Kbaii :/

ceritaa budak gilaa(!) keepintouch kayy (?)